1 Eylül 2013 Pazar

Köydeki Halam ve Külotları

Köydeki Halam ve Kilotları




Selam sizlere bu hikayemi Konya dan ovayorum.


Ben 17 ıslakında bir genç im durumam ise 20 ıslakında tam bir köylü nihayetbaharel aramızda 3 yaş var kör ben durumi ile duruma diyorum adı Emel 1.65 yöreı boyu var kilosu 55 vardır küçük gögüslü birisi biz tarlada çalışırız o gün ben gitmemiştim evde hayvanlara bakıyordum işim bitti bende bir duş aldım ve durumam Emel, in odasına girdim 3 gözlü bir çekmecesi vardı üst gözünde gece elbisesi tarafi pijaması fduyuru vardı orta çekmecede eşarp, sütyen  ve atlet vardı.


Alt çekmecede kilotları ve çorapları vardı ben tabi ilk sütyenlerini elledim kokladım mis gibi kokuyorlardı benim 20 cmlik’e sürdüm daha nihayetra eşarpları ile 31 çektim arkaından kilotlarını aldım giza bosalmaya gelmişti bende boşaldım o mis gibi kilotduna daha nihayetra odasından çıktım akşam olmüjde  bizimkiler muhabbet ediyordu uçurumın akşam komşuya gidelim diye durumam Emel ben gelemem dedi tkör dediler bende gitmezdim banne sormadılar öyle yerlere gitmedimi bildikleri dahilin daha nihayetra yene ertesi akşam ikindi çayı yapıldı ben çayları mutfaktan aldım emel’in bardağına evdeki dedemin uyku hapından attım ve karıştırdım emel dahilti daha nihayetra yoruldum dedi ve çıktı bizimkiler gittiler bende odaya geldim baktım yatıyor derhal su ile bir hap daha verdim daha nihayetra kendinsin o benim bosaldım kilotu giydiğini gördüm nihayetra o küçük memelerini gördüm bir nihayetbaharel oynadım ve giza o amına gelmişti açtım eteği bide ne göreyim ter temiz biz bahçe derhal yaladım arkaından 10dk nihayetra benim 20cm lik olanı ağzına verdim ve artsını krem ile ovaladım ve benimkini sokdum çıkardım bunları cep telefonuma kaydettim.


Halam hayır çekme diyordu ben giza o amına gelmişti 69 şekli altık ben onunkini o benimkini yalıyorduk sevkten dört köşe olmuştuk çoktan, daha nihayetra giza o büyük anne geldi ben sikimi yavaşça durumamın amına soktum ve durumamın amını sikiyordum arkaık.


25 yada 30 dakika hdahil durmadan pozisyon değiştirerek siktim daha nihayetra bunu kolundan tutum gibi banyo’ya götürdüm birlikte duş olacaktık orada sıcak su altında durumamı banyo da siktim tekrar.


Ve popo suna boşalarak ben çıktım.


Telefonumun SD kartını kaza ile kaybedince çektim video boşa gitti.


Neyse şimdilik oval ile yönetim edeceğiz.


Zaman ayırıp okudunuz dahilin teşekkürler..

25 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    3. 05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR WATSAP LİNEA VAR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

      Sil
    4. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki hadi atesli dul evli bayanlar arayin0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    5. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
    6. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
      GİZLİYE ACIK
      0545 571 52 00
      ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
      MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

      Sil
  2. Mrb serdar ben ciddi anlamda fantazi yasamak isteyen dul bayanlar kizlar evli citfler ciddi olan arasin 05324764618 erkekler ve istanbul disindakiler aramasin lutfen

    YanıtlaSil
  3. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  4. Selamlar ben yusuf yaş 28 yalovada yaşıyorum.. yurt ici ve yurt dışı olmak üzere doyumsuz olgun evli ve dul bekar bayanlardan whatsaap üzerinden tanışmak istiyorum 05358757515

    YanıtlaSil
  5. Selamlar ben yusuf yaş 28 yalovada yaşıyorum.. yurt ici ve yurt dışı olmak üzere doyumsuz olgun evli ve dul bekar bayanlardan whatsaap üzerinden tanışmak istiyorum 05358757515

    YanıtlaSil
  6. Kadıköy de mutsuz bayanlar arasın 535 646 75 82

    YanıtlaSil
  7. Denizli ilinde oturmaktayım. Bayan arkadaşlara kendi evlerinde masaj yaparak rahatlatma imkanı sunmaktayım. ( +90 553 875 00 10 )
    Kendi evlerinde masaj yaptırmaları kendilerini daha çok güvende hissetmelerinin gereği olarak bende rahat bir ortamda masaj hizmeti vererek müşterilerimin güvenini kazanmaktayım. ( +90 553 875 00 10 )
    Gizlilik ve sır içerisinde Güvenle masaj yaptırmak isteyen bayan arkadaşlar bana ulaşınız. Sınırları çizmek senin elinde. ( +90 553 875 00 10 )
    Denizli de ikamet eden bayan arkadaşlar ( +90 553 875 00 10 ) arayınız, mesaj atınız, gün ve saati belirleyip görüşelim. Ne dersin ??

    YanıtlaSil
  8. İstanbul asya murat ben sex fantazi kaçamak macera heyacan ve daha fazlası için arayın veya mesaj atin bayanlar bekliyorum 05468842185

    YanıtlaSil
  9. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI HNMLAR SEKS DUSKUNU CILGIN KIZLAR FANTAZIYI SEVEN EVLİ ÇİFTLER SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERE UCRETLI HIZMET VERILIR BILGINIZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  10. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen ve hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan maddi sorunu olmayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar men faatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  11. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE özellikle SİVAS VE ÇEVRESİ 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  12. MERHABA BAYANLAR İSTERSNİZ TELDE
    İSTERSENİZ REALDE GİZLİK SART
    EVLİ BEKAR DUL FARKETMEZ
    ÖZEL ACIK 0545 571 52 00
    YAKISIKLI SPORTİF 28 YAS
    7/24 SAAT ARABİLİRSİNİZ
    ANKARALIYIM GUVRNMENIZ YETERLİ TEMİZ BAKILIYIM
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  13. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    GİZLİYE ACIK
    0545 571 52 00
    ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
    MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  14. Ben Dr. OKTAY (Psikolog ve Aile Danışmanı) 34 yaşında 1.76 boyunda ANKARA ve CEvresi REAL gorusmek işsteyenler... Etkileyici ve bakımlıyım.. Seviyeli, kültürlü, düzgün, ne istediğine emin olan, Sanal değil gerçek huzur arayan bayanlar tanışabilirim. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel herşey gizli ve aramızda olacak, orada kalacak. 0545 325 61 61.. Her yastan bayanlar, evli ciftler, dul bayanlar, yalniz yasayan kızlar, kapalılar, kocasında aradığını bulamayan evli kadınlar, UÇMAYA HAZIR MISINIZ?

    Gizlilik ve temizlik olmazsa olmazlarımdandır. Heyecan ve adrenalin seven, değişik fantezi arayan, ardarda orgazmlarla zevkin doruklarına uçmak isteyen, dur durak bilmeyen ateşli bayanlar UÇMAK SİZİN ELİNİZDE.. 0 545 325 61 61....
    Siz aramadan yada çağrı atmadan asla sizi rahatsız etmem aramam. Aramamı istediğinde mesaj yada çağrı atman yeter. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz .. 0 545 325 61 61..

    SİHİRLİ NUMARAM : 0 545 325 61 61--0 545 325 61 61.... Sapık kesinlikle değilim böyle düşünürsen KESİNLİKLE ARAMA...

    Azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin EV ARABA MEVCUT... Sexs de sınır tanımayan KAPALI BAYANLARA KARSI AYRICALIKLI BIR MUAMELEMIZ VARDIR REALDE..

    Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum. Uçmak için yapman gereken 0 545 325 61 61... (SADECE BAYANLAR)..(TÜM TURKİYE VE YURTDISI)

    (( WAHATSAP VİBER LİNE IMO VAR. 0 545 325 61 61....))

    NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA SADECE BAYANLAR..

    * Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN...

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  16. 05432828618 SLM BN IST JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZIYI ZEVKI DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN EŞİNDEN GİZLİKACAMAK YAPMAK ISTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENİLİ SIRDAS DOST JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVE 18 VE 90 YAŞ ARASI DUL EVLİ BEKAR KAPALI ŞİŞMAN OLGUN BAYANLAR VE ARALAINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN 0543 282 86 18 LÜFEN GERCEK SEKSE IHTİYACI OLAN ARASIN

    YanıtlaSil
  17. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  18. SLM KONYADAN OZGUZ BEN YAŞ 45 YAŞIMA UYGUN OLGUN BAYANLAR SEX TE SINIR TANIMAM ÖN ARKA YALARIM ORGAZM GARANTİ 0506 190 88 48

    YanıtlaSil